Написать другу

Результат поиска: snoop

Нашлось 960 песен
1
(Verse) When it's over now Nothing left for the enemy When the show goes down And you silence the melody (That's when you say) I'll be that some boy in Miami Rude boy you in the Kingston Bad boy in New England New York...
текст добавлен: 19/04/2013, размер: 2446 bytes
2
(Hook) So long weve been on this journey And I know we can make it Stay strong our hearts been yearning And no one can break it Round and round our road keeps turning No one can stop the time Its just another bridge...
текст добавлен: 18/04/2013, размер: 1467 bytes
3
Gotta get away Gotta get away To a place I love To a place I love Gotta get away Gotta get away To a place I love To a place I love Cause when them boys in my shooting They Im missing on a dark play Cause when you at...
текст добавлен: 18/04/2013, размер: 1224 bytes
4
(Hook) You cant run away, run away You gotta face this You cant run away, run away You gotta face this Time is moving fast Cant dwell on the past Leave this morning last Ill have another chance Oh dreams look fake The...
текст добавлен: 18/04/2013, размер: 1952 bytes
5
(Hook) As I take a look down the boulevard Fun of get to you, life is very hard So many faces bearing the battle scars But love I bring to the people Coming straight from the heart If crisis is what we see All over the...
текст добавлен: 19/04/2013, размер: 2315 bytes
6
This when you hear (Hook) Fruit juice Number one you know me caboose In my God then with the fruit that they chose Fruit juice in my glass you know me cannon loose Take away my worry my stress and my blues (Bridge)...
текст добавлен: 19/04/2013, размер: 2454 bytes
7
(Hook) Like a hon mama work just trying to get by (hey yea) And enough get to you so they still want no get no bly (he he he) Just keep on the hustle cause we have to stay pon the grind (he he yea) Dont give up on yo...
текст добавлен: 19/04/2013, размер: 2273 bytes
8
Days like these are days I love Runnin round going nowhere Glad I get to steal all your time Smilin cuz I know that Im the one that makes you smile Love the way you say my name And how you laugh at all the stupid things...
текст добавлен: 18/04/2013, размер: 2473 bytes
9
(Hook) Smoke the weed, everyday Don't smoke the seeds, no way Smoke the weed, Smoke the weed (Verse) Sugar generation Young boys and girls Be careful of the seeds you show If you wanna see a strong tree grow You gotta...
текст добавлен: 19/04/2013, размер: 2711 bytes
10
[Snoop Lion and Cori B] Money makes a man and that's a crime If we all were rich, we'd spend more time With our daughters and sons, they're losing their minds We all feel hurt, here's mine, hear me now [Chorus: Snoop...
текст добавлен: 03/04/2013, размер: 1737 bytes
11
(Verse 1) I'm sittin on my porch watchin the law As they ride past in they patrol cars So tell me why I feel like the enemy They're supposed to be here protectin me I might have went too far Helpin' to contribute to...
текст добавлен: 20/04/2013, размер: 2442 bytes
12
[Verse 1: Snoop Lion] Tonight there's gonna be a whole lot of smoke in the air Blow it high for the ones who ain't here Seems like every day we putting one six feet underground So bless What goes up must come down...
текст добавлен: 04/04/2013, размер: 1015 bytes
13
Breathe in, breathe out, now let it out Breathe in, breathe out, breathe in, breathe out We smoke good good, you smoke sour You got lights out, well we got power Ask your girlfriend, she knows howard Blow about a zip...
текст добавлен: 19/04/2012, размер: 2876 bytes
14
[Verse 1] RMM, we so fresh We well known when we out in the West RMM, we so fly We them niggas that your girl wanna try RMM, we get cash Put you in a video quick, so fast RMM, that's that shit 'Cause me and Big P, you...
текст добавлен: 28/11/2013, размер: 1139 bytes
15
[dr. dre] Niggers that I used to know and sell dope wit' Listen to how a motherfucker flow shit, And let me know what's up and they can blast on, Thinkin' about the homeys that passed on. Death row come to show you all...
текст добавлен: 10/01/2011, размер: 3715 bytes
16
(feat. Ice Cube) "Oh... Cali? "No doubt" "LAX" "Oh... Cali?" "No doubt baby" - [x4] [Snoop Dogg] West West y'all, pile it on your plate A little somethin' somethin' from the Golden State Nah, we ain't like...
текст добавлен: 10/01/2011, размер: 3270 bytes
17
Big Snoop Dogg Can you be my doctor? Can you fix me up? Can you wipe me down? So I can lick you up Make you give it up, Give it up Til you say my name Like a jersey, jersey Sh-ttin' down the game Be my head coach So you...
текст добавлен: 10/01/2011, размер: 2728 bytes
18
(feat. B-Real) I was chilling, right around my way, 21st Eastside at a beach, This motherfucker ran up on me, Talking shit wit his homies like he was A straight... G! Asking where I'm from while he running up,...
текст добавлен: 10/01/2011, размер: 4711 bytes
19
featuring Fiend Mystikal [Snoop Talking] Hell yeah That was a mothafuckin' trip The way y'all niggaz had the whole world sayin' UH!!! na na na na This here the Doggfather rappin' on this shit here Check...
текст добавлен: 24/09/2002, размер: 5343 bytes
20
"1800" (feat. Lil Jon) [Intro: Snoop Dogg (Lil Jon)] Yeah! Yhey ain't ready for this one nephew (NAH!) Lil jon (HEY!) Snoop Dogg (UH-HUH!) Turn this shit up nigga! (LET'S GO!) [Chorus: Snoop Dogg] 1800, I'm blunted,...
текст добавлен: 10/01/2011, размер: 2864 bytes
Страницы: 1-20 · 21-40 · 41-60 · 61-80 · Еще...
Перейти к композициям исполнителей: